ブログトップ

perseus

shinbunn.exblog.jp

忘備録

Bizarre love Triangle


Everytime I think of you
I get a shot right through in to a bolt of blue
It's no problem but it's a problem I find
Living a life that I can't leave behind
There's no sense in telling me
The wisdom of a fool won't set you free
But that's the way that it gose
and it's what nobody knows
And everyday my confusion grows
Everytime a see you falling
I get down on my knees and pray
I'm waiting for the final moment
You say the words that I can't say
I feel fine and I feel good
I feel like a never should
Whenever I get this way
I just don't know what to say
Why can't be ourselves like we were yesterday
I'm not sure what this could mean
I don't think you're what you seem
I do admit to myself
That if I hurt someone else
Then I'll never see just what we're meant to be
Everytime I see you falling
I get down on my knees and pray
I'm waiting for a final moment
You say the words that I can't say
Everytime I see you falling
I get down on my knees and pray
I'm waiting for the final moment
You say the words that I can't say

奇妙な恋のトライアングル

毎回私はあなたのことを考える
私は青のボルトに権利によって打撃を受ける
それは問題ありませんが、それは私が見つける問題です
私は残すことができない生活をし
私に言っても意味はありません
愚か者の知恵は、無料を設定しません。
しかし、それはそれは御所という方法です
そしてそれは誰も知らないものだ
と毎日私の混乱が拡大
毎回あなたが下がり参照してください
私は私のひざになると祈る
私は最後の瞬間を待っている
あなたは私が言うことができない言葉を言う
私はうまく感じると私はいい気分
私は必要決してように感じる
私はこの方法を取得するたびに
私は言うべきことがわからない
我々は昨日のことのようになぜ私達自身することはできません
私はこれが意味するのかわからない
私はあなたが見えるあなたがいるとは思わない
私は自分自身を認めるか
その私が誰かを傷つける場合
それから私は、我々がすることを意図しているだけかを見ることは決してないだろう
毎回私は、立ち下がりを参照してください。
私は私のひざになると祈る
私は最後の瞬間を待っている
あなたは私が言うことができない言葉を言う
毎回私は、立ち下がりを参照してください。
私は私のひざになると祈る
私は最後の瞬間を待っている
あなたは私が言うことができない言葉を言う
Bizarre Love Triangle by New Order

googleの翻訳じゃダメだなぁ(笑)
[PR]
by perseus.i | 2011-09-29 23:54